دسترسی به نامه |
|
كاربر gaasadmin و نيز كاربري كه دسترسي مدير سيستم مكاتبات به شناسه cor_Admin را داشته باشد، به تمام نامههاي سازمان دسترسي دارد، اما دسترسي كاربران ديگر به نامهها محدود است.
برای آن که کاربری به یک نامه دسترسی داشته باشد، باید دارای هر دو شرط زیر باشد:
- ثبت کننده - سمتی که در ثبت نامه وارده و یا در صدور نامه، وارد سیستم شده و مشخصات نامه را ثبت میکند.
- فرستنده - سمتی که در نامههای داخلی و یا صادره، امضای اول نامه با اوست.
- یکی از امضا کنندگان - سمتهایی که در نامههای داخلی و یا صادره، امضای دوم به بعد نامه با اوست.
- تهیه کننده محتوا - سمتی که در صدور نامه، محتوای متنی و یا تصویری نامه را ثبت میکند.
- یکی از پاراف کنندگان - سمتهایی که اجازه دارند با امضای نامه داخلی و یا صادره آن را تأیید کنند.
- ارجاع دهنده - سمتی که نامه را ارجاع میدهد.
- ارجاع گیرنده - سمتی که نامه به او ارجاع میشود.
اگر کاربری دو شرط دسترسی به نامه را داشته و او:
نكته: هنگامي كه كاربر شخصي را جانشين خود ميكند، جانشين به نامههايي دسترسي دارد كه طبقه بندي آنها برابر و يا پايينتر از سطح محرمانگي شخص جانشين شده باشد.
نكته: اگر در صفحه ارجاع، گزينه ارجاع با سوابق قبلي تيك خورده باشد، ارجاع گيرنده علاوه بر دسترسي به نامههاي مرتبط در صفحه مشخصات، به سوابق آن نامه تا هر تعداد سطح كه در تنظيمات سطح سيستمي مشخص شده است نيز دسترسي دارد.
نكته: کاربر به هر نامهای که به کارتابل شخصی او ارسال شده باشد دسترسی دارد.